2013 m. balandžio 5 d., penktadienis

Laimės paieškos

Ši knyga atėjo pas mane netikėtai. Užsisakiau ją visiškai neseniai, prieš pat naujuosius. Tik ką buvau atlikusi knygų užsakymą knygos.lt, bet teko daryti antrąjį- knygai "Kasdieniai nušvitimai. Laimės paieškos šiuolaikiniame pasaulyje" (autorius Jo Šventenybė Gyalwangas Drukpa). Nepamenu, kaip tai nutiko. Greičiausai pagooglinau apie laimę ir radau šios knygos aprašymą. Perskaičiusi ištrauką, knygą iš karto užsisakiau. Aš ne tik ieškojau laimės savo gyvenime, jau senokai norėjau atsikratyti savo pykčio, o čia radau kaip tik tai.


Tai buvo mano knyga. Norint sudominti vaiką knygomis, jis turi perskaityti savo knygą, tą, kuri jį įtrauks ir sudomins skaitymu. Taip nutiko ir man - knyga "Kasdieniai nušvitimai" buvo mano knyga - knyga, kuri įtraukė mane į asmenybės pokyčius, kurie dabar vyksta kasdien ir kurių siekiu kasdien. Iki tol esu ne kartą bandžiusi keistis, bet ateidavo laikas, kai protas liepdavo liautis ir aš liaudavausi.
Knygoje man tiko viskas - tekstas, skyriai, tonas. Kadangi namie mažamečiai, buvau nusiteikusi, kad knygą skaitysiu tik tada, kai jie man leis. Taip ir buvo - aš absoliučiai nestresavau, kai neturėdavau galimybės paskaityti, dažniausiai prieš miegą paskaitydavau puslapį, kelis ar skyrelį, o paskui užmigdavau su tomis mintimis. Taip tikriausiai ir laimėjau - toks skaitymas leido man susikoncentruoti ties konkrečia tema. Įprastai knygas "rydavau", nes atrodydavo, kad daugiau galimybės nebus paskaityti.

Oficialus knygos aprašymas.

„Daugybė žmonių mano, kad nušvitusieji yra tarytum svaigulio apimtos statulos. Jei ir jūs galvojate taip pat, vadinasi, kalbate ne apie nušvitimą, o apie būseną, panašią į paprastą žemišką atsiskyrėliškumą – tokį nuobodų, kad vargina vien mintis apie tai.
Nušvitimas yra galutinis „tobulo supratingumo“, kitaip tariant, tobulos išminties, tobulos meilės ir tobulo jautrumo, rezultatas. Pasiekti tokį tobulumą labai nelengva, tačiau visi galime eiti šiuo keliu.“
Himalajų budistas Gyalwangas Drukpa palaiko jums draugiją žengiant savuoju keliu ir moko, kad:
  • pripažinimas, jog mes visi susiję, teikia ramybę;
  • dalykai, kurie gali jus teigiamai paveikti, yra arčiau, nei manote;
  • kad galėtumėte įkvėpti kitus, patys gyvenime turite rasti, iš kur pasisemti įkvėpimo;
  • ką galvojame, tuo ir tampame.

Ši knyga šiuolaikiniam pasauliui primena Rytų išmintį, pasakojimais ir pavyzdžiais moko išsivaduoti nuo savo ego ir streso, pyktį paversti gailestingumu, o baimes – drąsa.

APIE AUTORIŲ
Jo Šventenybė Gyalwangas Drukpa yra Drukpos budizmo mokyklos dvasinis vadovas, daugiau nei trisdešimt metų visame pasaulyje rengiantis mokymus, vadovaujantis daugybei labdaros projektų. G. Drukpa yra aktyvus humanitarinės pagalbos teikėjas. 2010 m. Jungtinių Tautų Tūkstantmečio vystymosi komitetas įvertino jo pastangas moterų švietimo srityje.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą